FAQs

Jag har ett bokningssystem med medlemmar och medlemskap. Hur blir de flyttade?

Såvida ditt gamla bokningssystem ger tillgång till det, kan vi ta med all info över till YOGO. Det vill säga t.ex. kunduppgifter, medlemskapstyper, antal klipp kvar, anmälda pass och events. Det enda kunden behöver göra vid ett byte är att skapa ett nytt lösenord. Vi skickar ut ett mail till alla kunder med länk, där de enkelt kan byta det.

Vad gäller betalkort, kan ni också flytta det?

Ja, i de allra flesta fall kan vi också flytta alla betalkort. Vi kan också flytta från utländska betalningsleverantörer, men de tar ibland en mindre avgift för exporten.

Kan jag välja till eller bort appen vid ett senare tillfälle?

Ja, det kan du. Om du säger upp appen finns det tre månaders uppsägning på den. Men den kan när som helst väljas till.

Hur lång uppsägningstid finns det på YOGO?

Uppsägningstiden på själva systemet är löpande månad plus en månad.

Kan man använda fb-pixel?

Ja, det kan man absolut. Det ställs in via Google Tag Manager. Kontakta oss för att höra mer.

Kan man tage man imod kontakt og bankoverførsel som betaling?

Det kan man også og sættes hurtigt og enkelt op.

Kan man koppla en fysisk betalterminal till YOGO?

Det kan man också! Den har ett engångspris på 2195 kr och fungerar med vår POS-modul, som ingår i Studio och uppåt.

Utvecklar ni löpande systemet?

Åh ja! Hela tiden. Det kommer löpande nya funktioner och förbättringar till YOGO. Och de flesta av dem baseras på feedback från våra kunder.